En härlig helg.........

I fredags var jag på After Work på Gästis med mina kära kollegor från Hermelinen, man har alltid lika trevligt med er. Såklart fortsatte vi till Rackis där vi fick god mat och dryck.

Lördagen bjöd på härligt väder och jag och dottern åkte till Helsingborg för att gå på öppet hus på Ridgymnasiet och det var trevligt, fina fräscha lokaler. Direkt efter bar det av till Väla för att köpa present till Ellen och byta Nellies skor då den ena av de 13 cm höga klackarna hade lossnat.

På kvällen åkte vi till Ellen som fyllde 8 år, stora tjejen. Vi fick god mat precis som vanligt, min kusin är såååååå duktig på att laga mat numera, så har det inte varit alltid men det är en annan historia. Nellie hade kameran med sig och tog lite kvällsbilder....

 Här är en lycklig Nellie med sina nybytta skor!!



Visst é han söt nästkusin Erik!!



Två goa o glada nästkusiner...................



Två goa och BUSIGA nästkusiner..........

Idag söndag har det varit en lugn o skön dag, Jesper var på fotbollsträning med pappa och Nellie tog en lååång sovmorgon. Jag satte igång att baka både kanelbullar, vaniljbullar och lussekatter samt en väldigt god middag (ni hittar receptet nedanför)

När grabbarna kom hem var de duktiga och satte igång att byta till vinterdäck......



så nu é bilen vinterrustad!!

Tjingeling!!