Morsdag 2009

Är det en sådan dag när jag som mamma blir uppassad?? Ja, jag får nog säga att min familj har varit alldeles underbar idag. Jag blev väckt vid 8 tiden i morse med paketer på sängen, och ibland blir man verkligen överaskad, jag fick den där Björn Borg ryggsäcken som jag har sucktat efter men helt enkelt varit för snål för att köpa själv och örngott som jag kommer att sova såååå gott på för där står Världen Bästa Mamma



Och några nya recept blir här inte idag för alla vi mammor blev bjudna på brunch på restaurang Sand i Båstad och det var verkligen gott, och man blev jättemätt, mmmmm.

Efter maten gick vi ner till stranden för Jesper hade varit smart och tagit med sig badkläder som han snabbt bytte om till i bilen.

 

Hm, Ja du Jesper det ser ganska kallt ut......vågar du eller du är en badkruka?



Jodå efter några sekunders tvekan så blev det ett plask ner i det fina vattnet........



men han kom upp ganska snabbt igen, men nu är årets premiärdopp gjort.

Efter badet så blev det en promenad i hamnen är ju så fint att strosa i Båstad.

En helt underbar dag, Tack till alla som var med!

Tjingeling!!

#1 - - Marlene:

Ja, visst var det en härlig dag! 5 plus på den!