Semester........

Ja just det, jag har haft semester i två dgr, torsd o fred. I torsdags var det så vackert vinterväder så jag o barnen o hunden packade matsäck o kamera för att bege oss upp till Vedby strövområde. Vi lät matsäcken stanna i bilen för vi skulle ju först gå en långpromenad, med kameran i högsta hugg så gick vi. Jag började ju fotografera ganska direkt, hmmm trodde jag. Tänk att jag aldrig lär mig TÄNKA!!!! Kan ju vara bra att kolla så att man har ett laddat batteri i kameran!!!!!!! Eller hur? Ja ja kameran fick tillbaka i bilen och promenad blev det, nu insåg jag......... vad bra det är att ha kamera i mobilen.



Sen att vissa tror att vi befann oss i Antarktis, men men vi är vana vid detta i vår familj. Promenaden var underbar och vi njöt verkligen, mitt ute i skogen stötte vi på två gubbar (ja gubbar o gubbar) som satt o grillade, det såg både mysigt ut och doftade underbart. Vi avslutade med en vinterpicknick.....

 

Visst ser det mysigt ut, och ja vi hade så klart fika till Hunden också!

Tack mina älskade barn för en underbar eftermiddag som vi avslutade i stallet!!