Förlovning............

Ja när man såg Aftonbladets löp samt deras direktsändning via webben idag när mängder av journalister hade samtlats utanför Stockholms slott så undrade man ju om det bara var ännu ett falskt alarm..............men nä då denna gången hände det som Sveriges kungavänliga folk har gått och väntat på. Kronprinsessan Viktoria har äntligen fått pappa Kungens och regeringens tillstånd att få förlova och gifta sig........ med sin älskade Daniel Westling. Ja som en av de där konstiga människorna  i vårt avlånga land som gillar vårt Kungahus var jag ju tvungen att titta på presskonferansen som skulle hållas kl 17 ikväll, varvid maken kom hem och ser mig och sin mamma sitta klistrade framför tv:n "Varför sitter ni o glor på det" säger han och jag svarar "De e klart man måste det" . Han tittar lite konstigt på mig och säger " Skulle jag aldrig göra för de var minsann ingen som intervjua oss eller visa oss på tv när vi förlova oss". Hm nja vi var antagligen inte så intressanta men det sa jag inte, han fick gå där o muttra. Visst är det skillnad på folk o folk men jag tycker ialla fall att detta var kul och ni kan lugnt räkna med att JAG kommer att sitta på första parkett hemma i soffan när det är dags för bröllop

Så jag sänder ett JätteGrattis till de nyförlovade, Viktoria och Daniel Och jo förresten...............Lotta nu är det ett bröllop till som behöver fotograf gfxlovers.com/smilies

Tjingeling!!!
#1 - - njutbarahem:

Kommer på studs o fotar...eller..njae...tänk om just de fotona hade misslyckats!! fast...DÅ hade man ju blitt känd på kuppen....men klart..man hade ju defenitivt inte fått fler jobb...o man hade nog fått gå under jorden ett par år.emigrerat typ.

Ha det ,vi hörs o ses.Lotta