Verkligheten har hunnit ikapp....

....även mig. Det var med stor sorg i hjärtat som jag lämnade in mina grejor idag, då kom verkligheten verkligen ifatt mig, att jag ska inte köra hit mer. Jag har verkligen intalat mig själv att allt kommer att bli bra, det löser sig men idag känns det som allt mitt positiva jag har försvunnit men jag vet att jag kommer igen. Just idag är alla positiva ord borta och det känns som om någonting har slocknat kanske för att jag vet att jag är den ständiga tvåan och tvåor vinner ju aldrig.........eller??
Men jag är oerhört tacksam för tiden jag har haft och alla underbara människor som jag har träffat och hoppas att alla som är kvar där inser hur bra de har det.


#1 - - ingrid:

Jag kan förstå hur du känner dig idag.Men det kommer en ny dag imorgon med nya möjligheter.

jag vet att din tid kommer och du kommer att finna ett bra jobb igen med ledarfunktion. Ge inte upp!!!!

Änglar kramar från en som tror på dej. GOTT NYTT ÅR

#2 - - Petra:

Kommer verklgien att sakna dig på jobb, men förhoppningsvis ses vi i byn. Och även här ju.

Jag tror som Ingrid att det kommer inom en snar framtid ett chefs eller rektorsjobb till dig, för du är så bra på det du gör. Du kan verklgien DET.



önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR

#3 - - Ingela B:

Vi kommer att sakna dig också!!!

#4 - - En annan Ingrid - som bor någon mil bort...:

Jag känner intuitivt på mig att din tid kommer,även om du inte tror på det just nu.

Om en dörr har stängts så finns det nu en annan som har öppnats. Se den här tiden bakom dig som ännu en erfarenhet att använda i meritlistan för ditt framtida arbete som ledare. Ge inte upp - sök istället fler och andra vägar för att nå ditt mål.

Till sist vill jag passa på att önska dig och din famllj ett ritigt Gott Nytt År !

#5 - - Anonym:

stå på dig!! det kommer ska du se.Kramisar Lotta