Sjuk......

Hur kul é de på en skala att ligga hemma och hosta, hosta, hosta...............blir ju öm i hela kroppen av allt detta, Ja just det, känns som om jag gått en rond i boxningsringen. Vill verkligen inte ligga hemma och vara sjuk. Usch känner att jag gnäller det finns de som har det värre men jag trivs ju på mitt jobb och vill vara där. Antagligen bara att gilla läget och försöka kurera sig.

Tjingeling!!
#1 - - Ingrid Lundgren:

Krya på dig!!!!! Har du drabbats av den så kallade svininfluensan/änglar hälsningar från en som saknar dej.

#2 - - ullis:

Tack så mycket,saknar dig också!!!

#3 - - lotta:

hoppla...har du influensan??? stackars!!

Har du hört följetongen med Amanda??? Nu måste ni köpa tidningen Frida nr 23....mmmm jippie!!!!hon gick vidare.Rösta på Amanda ..ellerhur Kramis....

#4 - - ullis:

Klart jag har sett hur det gick för Amanda, och ja Nellie är en ständig Frida köpare så vi ska rösta på henne såklart!!!

#5 - - Anonym:

hoppas du blivit bättre från influensan...eller vad det nu är..Kraaaam Lotta