Julen 2010

Ja nu är julen åter ute ur vårt hus och som vanligt längtar jag redan tills det är dags för julmys igen men det är ju bara 10 månader kvar och först får vi ju hoppas på en lång och härlig sommar, eller hur. Men lite foto har jag lyckats med att ta men visst det borde varit fler, får väl skärpa mig nästa år. Hm var har har jag hört det förrut??



Vår fina gran, i år var den nästan perfekt, den kunde varit lite högre.




Även Jack har ju en egen julstrumpa där tomten lägger en lite "present", i år låg där en köttbulle och det var MYCKET uppskattat.



Har ända sen barnen var små tagit ett traditionellt julfoto utom i fjor då jag till min stora förtrett glömde det. Men jag undrar hur länge till de finner sig i att bli placerade framför granen för fotografering??

God fortsättning önskar jag alla bloggläsare med en förhoppning om att jag ska bli lite flitigare på bloggen i år!!

Tjingeling!!