Hmmm......har jag sagt att jag vill bli fotomodell eller????

Det är nog inte alltid det upplevs som positivt att vara älskad av alla, speciellt inte om man är hund! Alla ska hålla på att kela, gosa OCH spöka ut mig, men men snäll som jag är så håller jag god min. Så här kommer lite smakprov på vad jag får stå ut med när Jeppe är i farten



Hmm vem har sagt att jag vill se ut som Paris Hilton??



Dessa känns lagom i storleken, är dom för hundar??



Kolla in mitt bling-bling....



Hallåååå!!!! ROSA, tror ni att jag är en tjej eller???



Ska jag leva i en rosarandig värld för alltid nu??



Ser du Jeppe, jag räcker tunga åt dig nu, jag börjar bli trött på detta!!



Nu har jag nog gjort mitt för idag.....Voff voff!

#1 - - Marlene:

Fast Jack skulle väl inte klaga på färgen rosa egentligen? Med tanke på att han springer runt med en rosa flamingo och en rosa mjukishandväska.. :-)