Skönt att bara vara.......

Bara vara!!!!! vilket konstigt uttryck egentligen, varför säger man så? Hade egentligen massor att göra framförallt skulle jag gjort pastasallad till alla spelarna i makens lag, men när jag var på Kvantum för att handla, så ringer jag upp honom för att få reda på hur många som jag ska göra till, då säger han att det är ändrade planer. Jaha ja då återstod endast att gå och lägga tillbaka de varor som jag redan hade lagt i vagnen.  Så där stod jag med tom vagn för jag skulle ju inte ha något till mig själv men men det blev lite frukt.

När jag kom hem igen från affären har jag "bara varit" och det var nog det som behövdes denna eftermiddagen.
Lugnet är snart slut, de e dags att gå på utvecklingssamtal ang. sonen, alltid lika spännande. Efter det är det dags för Nellies dressyrträning för Monica och hon är en av de roligaste människor jag mött på, den träningen vill man inte missa.

Nä nu så ska vi gå, Tjingeling!!