Utmaning

.........då har den kommit, min första utmaning

Så här gör man



Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika). 


Här är mina svar

1. Vad heter du? Ulrika


2. Ett ord på fyra bokstäver: Utom

3. Flicknamn: Unni

4. Pojknamn: Urban

5. Yrke: Undersköterska

6. Färg: Umbra

7. Klädesplagg: Underställ

8. Mat: Ugnstekt Falukorv

9. Sak i badrummet: Underlagskräm

10. Plats/stad: Udinese

11. En orsak att vara sen: Utsikt

12. Något man skriker: UUUUUt!

13. Film: Under solen

14. Något man dricker: Ubster (drink)

15. Band: U2

16. Djur: Utter

17. Gatunamn: Ulltunavägen


18. Bil: Ulysse (fiat)

19. Sång: Under ytan (Uno Svenningsson) 


20. Känd person: Uno Svenningsson

Jag utmanar Lotta (njutbarahem), Malin (machopc), Marie E , Nellie och chiliconkarin
Kör hårt!!

#1 - - Karin W:

Ha ha vad kul Ulrika att du utmanat mig!

Jag skriver imorgon för nu måste jag sussa/Karin

#2 - - malin:

jag utmanar dig igne. ha

#3 - - Anonym:

huvaa!!! låter krångligt..får ta ett glas vitt till så får vi se om det klarnar...hi hi