Nycklar, mobiltelefon och jag.........

När det gäller nycklar och mig så är det ju en historia för sig själv (tyvärr har det smittat av sig på mitt ena barn) och jag blir så trött på själv ibland. Så vad hände då igår..........ja det har ni väl räknat ut. Kom till jobb och skulle in på kontoret, NYCKLARNA ( bild: http://www.keyfinder.se/) ja så klart låg de kvar hemma, så klart stod ju vaktis sidan om och småflinade, jaha då får du väl köra hem igen, tyckte han. Tack o lov har vi vår snälla kanslist som öppnade dörren till mig. TACK TACK TACK.
Så idag var det färdigt igen..........................nej jag skojar INTE. Skulle till en förskola i vårt område nu på morgonen, när jag nästan var framme tänkte jag "det är kanske bäst att ringa expeditionen och säga var jag är och att jag blir sen in till kontoret", hmmmm. Hur lätt är det UTAN telefon???? Ja då, jag hade kört ifrån, inte bara en mobil utan TVÅ!!!!!  Men nu har jag varit hemma och hämtat dem, så nu kan ni ringa igen!

Tjingeling!!
#1 - - Anonym:

Du kanske skulle ha ett sådant där verktygsbälte för nycklar och mobiler.. :-)

#2 - - Anki:

Lilla vännen, nu får du väl skärpa till dig. Två dagar på rad. NÄSTA GÅNG BILEN GÅR TILL VÄLA, KOLLA EFTER BÄLTE TILL NYCKLAR OCH MOBILER. HM !!

#3 - - lotta:

Hej Ulrica...du har något att hämta hos mig!!!!(på min blogg)