Inbrott.................

Jaha nu var det dax igen, för 4:e gången på ett år så har någon gjort inbrott i vårt stall. Återigen förlorar vi en massa pengar plus all tid det tar att hitta nya saker igen, har varit på Hööks i Helsingborg idag och köpt det mest akuta.
Blir så vansinnigt arg på dessa tjuvar som inte kan hålla sig ifrån våra saker det skapar så mycket oro när man äntligen återigen hade börjat att slappna av. VAD ÄR NI FÖR MÄNNISKOR SOM TAR AV ANDRA. Nellie är jätteledsen även denna gång, fast kanske egentligen mest URFÖRBANNAD. När vi packade ihop resterande av hennes saker i morse tyckte hon det var obehagligt med känslan att någon hade rotat runt i hennes saker.

Men nu till något roligare, jag har fått ny favorit i Lets Dance och de är kvaaaaaaaaaaar yes yes yes. Vilka är då dessa som jag håller på? Jo så klart Mojjes ersättare Niclas Wahlgren och Jeanette Carlsson hälsning till Mojje (bild:tv4.se) All fortsatt Lycka till och för Mojjes del så hoppas nog alla på ett snabbt tillfrisknande.

Fick ju som sagt åka o shoppa hästsaker, gjorde en snabbis in på Väla för Jeppe skulle ha målvaktshandskar till innebandyn o det hitta vi. Nu blev det så att även JAG shoppade på makes och sons inrådan och en hel del övertalning, så nu blir det INTE kul på jobb, oj oj oj oj.(bild:www.have2have.se/group.asp?group=70) Inte riktigt likadana men lika höga, får kanske plocka fram mina gåstavar nu så att jag inte faller..................ha ha ha får väl se när och OM de blir använda. (hm den där låga sköööna stövlen som jag gillade skulle kanske följt med hem ändå)

Nä nu kallar min underbart sköna goa säng.......................

Tjingeling!!
#1 - - Marlene:

Nu blev jag också förbannad!! Jäkla tjuvar!! Varför kan de inte hålla tassarna borta från sakerna?? Det är dags att skaffa en vakthund, eller kanske en övervakningskamera.. Undrar om ni får lov att ha det däruppe..?

#2 - - Anonym:

Fy va trist med ert stall...hoppas att ni någon gång får tag i dem som gör det!! Stövlarna var ju ursnygga!! väntar med spänd förväntning.Kramis Lotta